dilluns, 11 de setembre del 2017

Jordi Comerma & Jordi Buixa - Dues Vides







La màgia de la música, ens porta per multitud de camins i ens creua amb molta gent, jo he tingut la sort de coincidir en els grups amb persones increïbles que s´han convertit en companys de viatge importantíssims, juguem amb notes però sobretot juguem amb emocions i fixem les nostres vivències, les nostres alegries i misèries en cançons on hi anem deixant mica en mica el nostre cor.
La màgia de la vida va posar al Jordi Buixa en el meu camí Supervivent a mitjans del 2014, la seva passió i el seu amor per la música el van fer el company perfecte per aquest nou viatge musical on apuntalar els meus acords maldestres, les meves tornades desordenades i els meus crits desafinats. El que ha passat després no estava pas previst al set-list de la meva vida. La seva categoria humana, la seva tendresa, la seva generositat, l´han convertit en una persona imprescindible per mi.
La màgia de les cançons varen fer que una lletra que em va passar el Jordi, una nit s´ acabes convertint en la cançó “Dues vides”, una cançó que ens uneix per sempre mes i sense remei.
No crec que em passi mai, però si algun dia em preguntes perquè m´ha servit la música, de què han servit tantes hores amb la guitarra a les mans, recordeu-me que escolti “Dues vides”, la música per mi és això, un acord maldestre, un crit desafinat, però amb tot el cor…
Buixa t´estimo.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada