dilluns, 11 de setembre del 2017

Jaume Grabuleda

fa 57 anys que canto en públic. Vaig començar a 7 anys a cantar a l'Escolania de Banyoles. A l'adolescència vaig tocar amb un grup de folk que es deia ELS ERMITANS. Després vam formar el CRANC ERMITÀ. Més tard vaig fer rock amb TERANYINA. Al cap d'un temps vaig estar en un grup de ball que es deia BACO. Durant uns anys vaig fer de cantautor, amb el meu nom, JAUME GRABULEDA, amb cançons pròpies en català. Tinc dues cançons enregistrades al vinil de varis artistes titulat Primera Mostra de Música Catalana de Banyoles. Al festival de Salitja vaig guanyar el segon premi. A continuació vaig formar l'ESCOMESA LÚDICA, de rock amb cançons pròpies. Posteriorment vam fer VIDRES A LA SANG, de rock català amb cançons pròpies. Pels volts del 1990 vam formar TERRATRÈMOL, de rock dur en català, amb cançons pròpies i amb dos discos gravats i actuant per tota Catalunya. I ja més cap aquí he estat amb HOLLYWOOD BAND, ECLECTIC BAND, ELS GRALLERS D'ESPINELVES, BLACK BELLS, ELS CANTAIRES DE L'ESTANY, TRINXAT i BLACK & WHITE.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada